שוקלים לבצע השתלת שיער בחו"ל ? קבלו טיפים חשובים

השתלת שיער בחו"ל

אם החלטתם לטפל בהתקרחות שלכם, דעו שאתם לא לבד: עוד מיליוני גברים בכל העולם מתמודדים בימינו ממש כמותכם, עם נשירה חמורה של השיער הגורמת לקרחות על הקרקפת. השתלת שיער נחשבת לפעולה מקצועית, מדויקת ויסודית שמתאימה מאוד למי שאינו מעוניין להשלים עם המראה הקירח, כלומר אנשים שמעדיפים ראש מלא בשיער, שנראה מבריק ובריא. על אף העלייה האדירה בביקוש להשתלת שיער ובמיוחד מחוץ לישראל, במדינות כמו טורקיה וקפריסין, שבהן קיימות מרפאות מקצועיות רבות המתמחות בתחום – כדאי להכיר לעומק את היתרונות של השיטה הזאת ולדעת איך מתכוננים בצורה מיטבית לפעולת ההשתלה עצמה וכיצד מתמודדים בצורה האופטימלית עם התקופה שאחרי.

הכנה לקראת השתלת שיער

השתלת שיער בטורקיה לגברים הפכה לפופולרית מאוד בשנים האחרונות, בעיקר בשל העלויות המופחתות במדינות כמו טורקיה וקפריסין – אך בעיקר בשל המקצועיות הרבה בענף השתלות השיער, שאליה הגיעו הרופאים במדינות אלו. רבים מבין הגברים שחולמים להיות שוב עם שיער צפוף, מתעלמים מהעובדה שמדובר למעשה בסוג של ניתוח. השינוי החיצוני האדיר שהמטופלים עוברים, כרוך בלא מעט שלבים מורכבים בדרך לרבות שלבי ההכנה לטיפול ושלבי ההחלמה שאחריו, לכן כדאי להכירם.

כללי התנהגות בתקופה שלפני ההשתלה

הרבה לפני שמתחילים לחפש את הקליניקה המתאימה לביצוע ההשתלה, כדאי להיות בקיאים בשלביו של התהליך ולהתכונן אליו כראוי. לפני הכל, יש להבין כי על אף פשטות הטיפול – השתלת שיער כן כרוכה בסיכונים מסוימים, אמנם מזעריים אך יש להכירם על מנת לדעת ממה להימנע. בין היתר, ההמלצה היא לא ליטול תרופות מדללות דם כחודש וחצי לפני ביצוע ההליך, בכדי לא לסכן את המטופל במהלך ההשתלה. בנוסף, יש הממליצים להימנע לחלוטין מכל מוצר המכיל קפאין לתקופה דומה טרם הטיפול – לרבות קפה כמובן, אך גם תה ומוצרי קקאו כגון שוקולד או משקאות המבוססים על קקאו, שעלולים גם הם לדלל את דמו של המטופל ולסכנו בזמן ההשתלה.

ביום הניתוח עצמו, כדאי להתלבש בבגדים נוחים ולהעדיף חולצה שיש בה כפתורים ושאינה מחייבת את הלבשתה על ידי מעבר הראש בתוכה. נוחות ורוגע של המטופל ביום ההשתלה, הם חלק בלתי נפרד מהיותו של התהליך מוצלח וכמובן שמצב רוח טוב יסייע לתהליך החלמה מהיר ושלם לאחר מכן.

טיפים לאחר ביצוע השתלת שיער

בסיום תהליך ההשתלה, יש לטפל במסירות בגלדים על הקרקפת לפי הוראות המרפאה. כחלק מההמלצות למטופלים, רצוי לישון בזווית של 70 מעלות למשך כמה ימים, כדי שחומרי ההרדמה שנמרחו על הקרקפת לא יחדרו לעיניים. יש לבחון בזהירות ובתשומת לב יתרה את מצב השיער המושתל בכל יום – ולהתייעץ עם רופא כאשר קיים חשד לזיהום או כאשר נוצרות תחושות לא נעימות או כאבים, מצב נדיר אך אפשרי.

קליניקות שעובדים בהן רופאים מומחים המיומנים בביצוע השתלת שיער, יעניקו לכם מעטפת טיפולית ויאפשרו לכם לשאול את כל העולה על רוחכם, כדי שתרגישו בטוחים ורגועים בכל אחד משלבי ההשתלה.

וטרינר כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ניווט בהחלטה להשתמש במוצרי ספיגה למבוגרים
השאלה אם להשתמש במוצרי ספיגה למבוגרים כמו חיתולים למבוגרים יעקובסון היא שאלה שרבים מתמודדים איתה, או...
קרא עוד »
ינו 12, 2024
הרגלים שמובילים ליצירתיות
יצירתיות היא תהליך הדורש מחשבה עמוקה, זמן ומאמץ. ככל שתתרגל יותר יצירתיות, כך יהיה לך קל יותר להעלות...
קרא עוד »
דצמ 29, 2022
היתרונות בפסנתר צעצוע לילדים
יש יתרונות רבים בלקנות פסנתר צעצוע לילדים. ילדים יכולים בעזרת פסנתר צעצוע להתחבר אל עולם המוסיקה...
קרא עוד »
אוג 11, 2021