כדורי דיאטה בהתאמה אישית לנמצאים בתהליכי הרזיה

המזון שגורם לנו להיות יותר שמנים מבוסס על 2 מרכיבים עיקריים. הראשון משפיע במישרין, והוא כמובן השומן הרווי, זה אשר נובע ישירות ממוצרי החי. השני הוא המרכיב המלאכותי והפחמימתי, החל מצבעי מאכל ועד פחמימות של ממש במוצרים עם עמילנים כמו תירס ותפוחי אדמה. אלו גורמים לצורך עז בפירוק פחמימתי, ותהליך זה מעלה את רמות הסוכר, מה שמוליך את השומן לבטן ויוצר את ההשמנה בפועל. זאת, במקום לתעל אותו לתהליכים בעלי יתרון סגולי לאדם, כמו הגברת האנרגיה ומסת השריר. על פי הצריכה שלכם, ניתן להתאים לכם כדורי דיאטה המטפלים בתוצרי הלוואי שלה. מי שמרבה באכילת בשר, ובייחוד בשר בקר, חושף את עצמו לשומן מן החי ומי שמבסס בתזונתו גם ממתקים, תירס, תפוחי אדמה, אורז לבן וכד' חושף את עצמו להרבה מאד פחמימות. כדורי הדיאטה מסייעים להפחתת תוצרי הלוואי הללו בדרכים הבאות.

מניעת ספיגת שומן במחזור הדם

אחת הסיבות לכך שאנחנו נעשים שמנים היא שרקמות שומן רבות נספגות לנו במחזור הדם, מה שמשפיע על תפקוד הגוף כולו, כולל על הנעשה בבטן שלנו. מניעת הספיגה גורמת לשומן להגיע ישירות למערכת העיכול כשמרכיב הדם נותר כמעט נקי משומן. כדורי דיאטה אשר מיישמים זאת מאפשרים לכם להמשיך לצרוך בשר שומני באין מפריע ובאין חשש. ברם, יש לקחת בחשבון שהם יצרו אצלכם שלפוחית שתן רגיזה, יגבירו יציאות מסוג שלשול ויגרמו ללבנים שלכם להיות ספוגים ברקמות שומן.

האטת פירוק פחמימות

האטה זו נדרשת עבור צרכנים שמרבים לאכול ממתקים, לצד מאכלי עמילן כמו לחם לבן, אורז לבן, תירס, תפוחי אדמה, בוטנים, במבה, וכד'. מרכיב הפחמימה אצלכם גבוה ועל כן כמות הפירוקים שתידרש רבה ועלולה להגביר את הסוכר בגוף. חשוב לציין כי ישנן שתי נקודות אור בריבוי פחמימות: לפחמימה יש השפעה פוזיטיבית על תהליכים קוגניטיביים וחשיבתיים. כמו כן, היא מרככת את פירוק החלבון ובכך מונעת הכבדה על מערכת העיכול. בלעדי ריכוך זה, הצרכן עשוי לחשוף את עצמו לאולקוס (פצע קיבה עקב הכבדת חלבונים). מאידך, פחמימה מצריכה פירוק, ופירוק כזה מגביר את הסוכרים בגוף. כדורי דיאטה המאטים את פירוק הפחמימות עלולים לגרום לבחילות, גזים וכאבי בטן כשנוטלים אותם הרבה.

וטרינר כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הבשמים החדשים של אביב וקיץ 2023
כשהפריחה צובעת את העולם בגוונים עזים והשמש מפזרת את חמימותה, הגיע הזמן להתפנק בריחות המעודנים...
קרא עוד »
יונ 10, 2023
איך מתנהלים בועדה להפסקת הריון?
אישה אשר מעוניינת להפסיק הריון בצורה יזומה צריכה להגיש בקשה לועדה להפסקת הריון. הועדה להפסקת הריון...
קרא עוד »
יונ 04, 2021
כל מה שאתם צריכים לדעת בטרם השתלת שיניים
צריכים לעבור השתלת שיניים? השתלת שיניים, אינה תהליך פשוט. אבל, ישנם דברים שכדאי שתדעו על תהליך השתלות...
קרא עוד »
דצמ 14, 2018