איך מאבחנים אלרגיה לאבק?

איך מאבחנים אלרגיה לאבק?

אנו חיים בין אנשים שאין להם אלרגיות לבין אנשים שחיים עם אלרגיה במשך של חלק ניכר מחייהם. איך נולדת לה אלרגיה? מומחים רבי ניסו לשים את האצבע על העניין ולא ממש הגיעו למסקנה ברורה מלבד העובדה כי מדובר בשילוב של הגנטיקה של אנשים לבין הגורמים הסביבתיים שקיימים בחיים שלהם.

יש סוגים רבים של אלרגיות, כשאר יש אלרגיות שמביאות אל תסמינים קלים יחסית, ואחרות שאר יכולות להיות מסכנות חיים. אלרגיה אל קרדית האבק היא מאוד מוכרת בכל רחבי העולם, וזה די מטורף לחשוב כי יצור כה מיקרוסקופי אחראי לכל כך הרבה תסמינים לא נעימים בכלל.

התסמינים של אלרגיה לאבק

יש אנשים שיש להם תסמינים של אלרגיה אל קרדית האבק שהם בכלל אינם מודעים לקיומם. איך יודעים שזו אכן הבעיה? אם קמים בבוקר עם שורה ארוכה של התעטשויות, עם נזלת שהמקור של אלרגיה, אם סובלים מגרד ברירית של העיניים, אם סובלים ממצב של קוצר נשימה ואם יש מצב של גרד בעור הגוף.

יכול בהחלט להיות מצב שבו לא מצליחים לשים את הנקודה על הבעיה עצמה, ועוברים מרופא אחד לאחר שלא מאבחנים את הבעיה בצורה נכונה. האבחון הכי מדויק ייעשה על ידי רופא מומחה לאלרגיה שיודע כיצד להבדיל בין אלרגיה לאבק לבין תסמינים של אלרגיה ממקור אחר בכלל.

איך מטפלים באלרגיה

על מנת להימנע מכל אותם התסמינים הלא נעימים לא צריכים לבכות את העובדה כי לעולם לא יהיה שטיח מסוג שטיחים קלאסיים או כל סוג אחר מונח על הרצפה של הבית, אלא פשוט לבצע את כל הנדרש כדי להימנע ממצב שבו יש קרדית אבק. איך עושים זאת בהצלחה?

קודם כל, רצוי לרכוש שואב אבק איכותי שיכול להתמודד עם שאיבה בעלת עומת יניקה שלא משאירה לקרדית האבק את אזור המחיה האהוב עליה כל כך. שנית, יש לשים לב כי המסננים של שואב אבק הם כאלה שמסננים את הפליטה של אלא אל האוויר בחזרה, אחרת העבודה עצמה תהיה מלווה בעיטושים רבים לכל אורכה. פעולה קבועה של שאיבת שטיחי סהרה שטיחים ושמירה על ניקיון תוריד את התסמינים את הגירוי הזה למינימום אם בכלל.

וטרינר כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
5 דגשים למריחת מסקרה
מסקרה היא מוצר נהדר לשיפור מראה הפנים. עם זאת, זו לא האפשרות הטובה ביותר עבור אנשים עם תקציב. לכן הבאנו...
קרא עוד »
דצמ 15, 2022
שיקולים חיוניים לטיפול בקמטים
יציאה למסע של טיפול בקמטים יכולה להרגיש כמו להיכנס לתחום חדש של טיפוח העור. עם התקדמות הטכנולוגיה...
קרא עוד »
דצמ 19, 2023
הפחתת משקל הרבלייף
הפחתת משקל הרבלייף הוא משקה שעוזר להפחית את המשקל על ידי שריפת שומן. הוא מכיל מרכיבים טבעיים ובטוח...
קרא עוד »
נוב 22, 2022