כל כמה זמן כדאי לקלח כלבים ואיך נשמור על הפרווה שלהם?

כל כמה זמן כדאי לקלח כלבים ואיך נשמור על הפרווה שלהם?

הכלבים שלנו נחשבים למשהו שאנו לא יכולים בלעדיו. ובכן, בוודאי כל אחד מכם ירצה לעשות כל שניתן וזאת על מנת לשמור עליהם ולהבטיח את הנוחות והשלווה שלהם. בעזרת מקלחת וניקיון של הפרווה מעת לעת יהיה ניתן לשפר במידה ניכרת את איכות החיים של הכלב ושלכם. במאמר הבא נפרט על הנושא של שמירת הפרווה של הכלבים וכל כמה זמן יהיה מומלץ לקלח את הכלב.

 

אז כל כמה זמן צריך לקלח את הכלב?

 

ישנם כלבים שצריכים לעבור מקלחת כל חודש כמו כלבים מסוג קינג צ'ארלס ואחרים פעם בחודשיים. בכל אופן, חשוב לוודא כי אתם עוקבים אחר מצבו של הכלב ואם הוא מתחיל להדיף ריח רע ומצבו דורש מקלחת אזי עליכם לפעול בהתאם. אף על פי כן, לא תמיד יהיה צורך לעשות שימוש בסבון. במקרים רבים רק מים יעשו את העבודה ויבטיחו כי הכלב שלכם יתרענן וישיג את תוצאת הניקיון הרצויה בסופו של דבר.

 

במידה ואינכם בטוחים כל כמה זמן יש לקלח את סוג הכלב שלכם, תוכלו לשאול את בעל חנות הכלבים בכל הנוגע לכך וזאת מכיוון שהוא ידע בדיוק מהו סוג הכלב וכיצד לגדלו.

 

חשוב לרכוש מסרקים וכלים מיוחדים לטיפול בפרווה

 

על מנת להטיב עם הכלב באופן המשמעותי ביותר יהיה כדאי להשקיע ולרכוש עבורו מסרק וכלים לטיפול בפרווה. כך יהיה ניתן לשמור עליה נקייה וללא שום פרעושים. אצל חנויות הכלבים השונות תוכלו למצוא היום את כל הכלים הרלוונטיים אשר יוכלו לסייע לכם לשמור על הכלב ולהבטיח כי מצבו יהיה טוב יותר מאי פעם. רק תצטרכו לוודא כי אתם ניגשים אל חנות שמוכרת מוצרים איכותיים וכאלה שבאמת יוכלו להתאים לכלב שלכם ולשפר במידה ניכרת את איכות חייו. כך ללא ספק יהיה מדובר בהשקעה מאוד משתלמת.

 

אז קחו את הנושא ברצינות ואל תזלזלו במצבו של הכלב שלכם. רכשו עבורו את הטוב ביותר ועשו זאת עוד היום! הרי בוודאי כל אחד מכם ירצה לראות את הכלב שלו שמח יותר מאי פעם. דבר שיהיה אפשרי לחלוטין.

וטרינר כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
4 טיפים לאימון יעיל וכיף
אימון כושר טוב, יכול להוציא רבים מן השגרה. בעוד שביצוע פעילות ספורטיבית תטיב עם הגוף, תסייע לחטב ולעצב...
קרא עוד »
אוק 27, 2019
חשיפת היתרונות הנסתרים של אתרי מתכונים מקוונים
בעולם הקולינרי, אתרי מתכונים מקוונים הפכו לעיקר עבור רבים, אך היתרונות שלהם עולים הרבה מעבר לנוחות...
קרא עוד »
נוב 15, 2023
כל מה שצריך לדעת על מכשיר סי פאפ
לחץ אוויר חיובי מתמשך (CPAP) הוא מכשיר רפואי ששינה את הטיפול בדום נשימה חסימתי (OSA) והפרעות שינה אחרות...
קרא עוד »
אוג 18, 2023