מי יכול להתקבל אל בית אבות לתשושים

כאשר בני המשפחה מבוגרים שלנו מגיעים לגיל בו היכולות הקוגנטיביות שלהם מתחילות להיפגע ייתכן כי תאלצו לעשות צעד ולהעביר אותם לבית אבות לתשושי נפש. חשוב לומר כי אנשים רבים נרתעים כאשר הם שומעים בית אבות לתשושים אך מקום זה יכול להבטיח את המהירה ועבור בין המשפחה שלכם כך שהוא יצליח להתקדם מבחינה רפואית וליצור קשרים חברתיים אשר יסייעו לו לשפר את כל מהלך חייו.

ירידה ביכולות הקוגניטיביות

פעמים רבות כאשר מבוגרים אשר מתחילים לאבד את היכולות הקוגניטיביות שלהם נשארים בבית הם מרגישים בודדים במהלך שעות רבות ביום ומתקשים לבצע פעולות בסיסיות אשר עד לפני מספר שנים היו יכולים לעשות בקלות רבה. שילוב לתחושות של בדידות וחוסר יכולת גורמים לדיכאון עמוק אשר פעמים רבות משפיע באופן ישיר על המצב הבריאותי של בן המשפחה שלכם.

טיפולים רפואיים וסיוע בפעולות קוגניטיביות

על כן חשוב לדעת כי כיום יש בית אבות לתשושים אשר בו יסופקו כל הצרכים עבור בין המשפחה שלכם. לא כולם יכולים להתקבל אל בית אבות לתשושים ולכן חשוב לדעת כי סיכויים גבוהים שבן המשפחה שלכם כלל לא מוגדר תשוש נפש. הגדרה תשוש נפש והאפשרות להתקבל לבית אבות לתשושים היא ירידה ביכולות הקוגניטיביות ברמה בינונית. בגיל ההתבגרות אנשים רבים חווים ירידה משמעותית ביכולות הקוגניטיביות וניתן לדרג את הירידה בשלושה שלבים.

רמות הירידה ביכולות הקוגניטיביות

ירידה מזערית ביכולות הקוגניטיביות תוגדר קלה, ירידה מעט משמעותית יותר תוגדר בינונית ירידה משמעותית ביכולות הקוגניטיביות אשר משפיעה באופן ניכר על פעולות בסיסיות ויומיומיות תוגדר קשה.

במידה ואתם רוצים שבן המשפחה שלכם יתקבל לבית אבות לתשושים הוא צריך להיות בהגדרה בינונית לכל הפחות על מנת לקבל את מלוא השירות אשר ניתן בבית אבות זה. חשוב לומר כי בבתי אבות לתשושים יש אנשי צוות רבים אשר מסייעים בכל הדרוש הן מבחינה רפואית והן מבחינה פיזית. על כן במידה ואתם רוצים לדעת אם המבוגר שלכם יכול להתקבל לבית אבות לתשושים חשוב לדעת באיזה רמה יכולותיו הקוגניטיביות נפגעו.

לרשימת בתי אבות בירושלים לחצו כאן

וטרינר כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שלפוחית כאובה – יש לזה פתרון
אם יש לכם שלפוחית כאובה שפשוט פוגעת בשגרת החיים שלכם ולא מאפשרת לכם להעביר כל יום מבלי לסבול מכאבים,...
קרא עוד »
ספט 15, 2021
מה התהליך של הקפאת ביציות 
בדרך כלל היריון הוא אירוע די מתוכנן בחייו של זוג או בחייה של אישה, אבל יש מקרים בהם יש להתכונן להיריון...
קרא עוד »
אפר 21, 2021
חבילות ספא זוגי
מרגישים שאין לכם מספיק זמן זוגי ורגוע בתקופה האחרונה? או שאולי העומס בעבודה ובבית גרם לכם לבלות פחות...
קרא עוד »
ספט 30, 2022