ניקוי וחיטוי מאגרי מי שתיה

ניקוי וחיטוי מאגרי מי שתיה

הצורך בניקיון מאגרי מי השתייה

כל בניין בישראל מעל חמש קומות כולל מאגר מים, המאגר מהווה תחנת מעבר בין צנרת עירונית לברזים שיש לכם בבתים. כיוון שהמאגרים חשופים לזיהומי מים החליט משרד הבריאות  יחד עם מכון התקנים הישראלי שקיימת חובת ניקיון מאגרי המים, ויש להקפיד על כך לפחות אחת לשנה. כך תבריחו חיידקים, כך תמנעו מהפטריות לפקוד את מאגר המים ולזהם אותו, כך גם תחסכו מעצמכם קורוזיה ואבנית שיכולות לזהם את המאגר.

 

חשיבות הניקיון של מאגרי מי השתייה

מאגרי מי שתייה מיועדים לשתייה ולבישול, ולכן חשוב שהם יהיו נקיים, ללא לכלוכים ובצבע צלול – מה שמעיד על מים שאפשר לשתות ולעשות בהם שימוש. מה קורה אם אתם מגיעים הביתה, צמאים ומשוועים לכוס מים קרים, אבל המים שיוצאים מהברז הם, איך לומר, עכורים ולא עושים חשק לשתות מהם. אם למים יש טעם מוזר או צבע מוזר זה סימן שחייבים לנקות את מאגר המים ולבדוק אם יש חלק מסוים שדורש החלפה. מה שחשוב לזכור הוא שכל מאגר מים צריך להתנקות אחת לתקופה, ואם לא תקפידו על כך, סביר להניח שיגיע היום שבו לא תהיה לכם ברירה אלא לתקן או לנקות את מאגרי מי השתייה.

 

טיפול מונע למאגרי המים שלכם

כמו שעדיף לעשות טיפול מונע בכל דבר ועניין בחיים ככה חשוב לבצע ניקיון למאגרי מי השתייה בבית או במשרד. אל תזלזלו בעניין ואל תהיו אדישים. קראו לאיש מקצוע שינקה את מאגר המים ויאפשר לכם לטעום מהם שוב ושוב ושוב.

 

רק איש מקצוע ראוי לנקות את מאגרי המים שלכם

איש מקצועי יודע לאתר גם תקלות במאגרי המים, אם הן קיימות, ולכל הפחות לנקות באופן מאסיבי בלי להשאיר לכלוכים שהצטברו או אבק שהצטבר. חשיבות הניקיון ידועה לכולם שהרי אם לא תנקו יצטבר אבק, יגיעו מזיקים, ומאגר המים לא יהיה ראוי לשימוש. כדי להימנע מכך אל תנסו לנקות בעצמכם את מאגרי המים שלכם, ותנו לאחרים שמבינים בתחום לבצע עבורכם את מלאכת הניקיון החשובה.

וטרינר כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
היתרונות בפסנתר צעצוע לילדים
יש יתרונות רבים בלקנות פסנתר צעצוע לילדים. ילדים יכולים בעזרת פסנתר צעצוע להתחבר אל עולם המוסיקה...
קרא עוד »
אוג 11, 2021
מרפאות רפואה דחופה
מרפאות רפואת חירום הן חלק חשוב מאוד במערכת הבריאות. הם עוסקים במקרים של מצבים מסכני חיים כמו התקף לב...
קרא עוד »
ינו 31, 2023
חברת סנוביה – מה היא מציעה לנו בשביל להתמודד עם הקורונה
מגיפת הקורונה כידוע, מאלצת אותנו להשתמש באמצעים שונים על מנת להגן עלינו ועל הסביבה שלנו מפני הדבקה...
קרא עוד »
ספט 13, 2021