עגילי ניקוב – איך מנקבים ללא אקדח?

מנקב אוזניים

כל מי שמעוניינת ליהנות מעגילים יפים שתורמים למראה הכללי ולכל סוג של בגד, נאלצת קודם כל, לעבור תהליך מכאיב ולא נעים של ניקוב החורים באוזניים. בשיטת הניקוב הישנה, נעשה שימוש באקדח ניקוב ייעודי. ברוב הפעמים, הניקוב התבצע בחנויות תכשיטים שונות, כאשר אחד המוכרים היה מנקב את האוזן בצורה כואבת, מלחיצה ולא נעימה. למזלנו, חל שדרוג משמעותי בתחום, והיום כל אחד יכול לנקב את אוזניו באמצעות עגילי ניקוב. עגילים אלו מאפשרים ניקוב יעיל, מהיר ולא כואב של תנוכי האוזניים, דבר שמהווה יתרון משמעותי עבור כל מי שחושש מהתהליך. ניתן להתאים את העגיל המושלם לכל אדם ולכל סוג של אוזן, כאשר ישנם סוגים מיוחדים המותאמים במיוחד לתינוקות או לאנשים בעלי תנוכי אוזניים עבות יחסית. כמו כן, ניתן היום להשיג גם עגילי טיטניום, אשר מיועדים במיוחד לאנשים רגישים בעלי נטייה מוגברת לזבול מזיהומים.

כל מה שחשוב לדעת לגבי עגילי ניקוב

קודם כל, חשוב להבין כי לעומת תהליך הניקוב הסטנדרטי הכולל שימוש באקדח מנקב אוזניים, עגילי ניקוב מהווים את החלופה המומלצת ביותר. אחת הסיבות לכך, היא שמדובר על תהליך מהיר, פשוט ופחות מכאיב. לעומת התהליך הסטנדרטי המצריך ניקוב של האוזניים ורק לאחר מכן התאמה של עגילים מתאימים, במקרה של עגילי ניקוב מדובר על תהליך אחד בלבד. הניקוב מתבצע באמצעות העגילים עצמן, בצורה סטרילית ופשוטה למדי. בניגוד לאקדח הניקוב המאפשר שימוש חוזר, במקרה של עגילי הניקוב השימוש הוא חד פעמי בלבד, היות ומדובר על ערכה חד פעמית שלא ניתנת להעברה מאוזן לאוזן. הניקוב מתבצע באמצעות מוט העגיל, אשר חייב להיות מותאם באופן ספציפי לאוזן. מסיבה זו, חשוב לבחור בעגיל שמתאים לגודל תנוכי האוזניים שלכם, במטרה למנוע מוט ארוך מידי שעלול יהיה להיתפס בבגדים ולגרום לתחושה לא נעימה. העגיל אמור להישאר באוזן במשך חודש וחצי, על מנת למנוע את סגירת החור.

לסיכום, הדרך האידיאלית ביותר לנקב את האוזניים, היא באמצעות שימוש בעגילי ניקוב ייעודיים. עגילים אלו מכילים מוט דק שמנקב את האוזן בצורה מהירה, ולאחר מכן משאירים את העגיל באוזן למשך 6 שבועות.

וטרינר כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה את חייבת שיהיה לך בתיק המוכן ללידה?
לעבור את הלידה בשלום זה דבר אחד, אבל לצד זאת צריך גם לזכור שכדאי להיות מוכנים מבחינת הדברים ששמים בתוך...
קרא עוד »
דצמ 18, 2018
קוסמטיקאית
היום ניתן למצוא לא מעט אנשים, אשר בוחרים להגיע לטיפול אצל קוסמטיקאית מקצועית ואמינה שעושה שימוש...
קרא עוד »
ספט 21, 2020
איך מבצעים בדיקת עיוורון צבעים?
אתם צריכים להבין כי אין דבר כזה אדם מושלם. לכל אדם יש חסרונות, בעיות, קשיים או ליקויים. חלק מהפגמים של...
קרא עוד »
פבר 10, 2019