אחרי החגים מגיע…אז תתחילו לזוז

אחרי החגים מגיע…אז תתחילו לזוז

אחרי החגים נשקם את הבית…

אחרי החגים נתחיל דיאטה…

אחרי החגים נתחיל להתאמן…

מכירים את המשפטים הללו? נדמה כי אלו שגורים על לשוננו ובכל שנה מחדש אנחנו מוצאים את עצמנו למחרת החגים כאשר כל המטלות והמשימות אשר דחינו ל'אחרי החגים' עדיין עומדים וממתינים לנו שנפרע את חובנו ונמלא את הבטחותינו.

אז הנה, 'אחרי החגים' כבר כאן וחורף ארוך משתרע לו לפנינו עד שתגיע מערכת החגים הבאה. זה בדיוק הזמן אשר בו אנחנו חייבים להתחיל למלא את כל ההבטחות שהבטחנו ולבצע את כל מה שדחינו לאחרי החגים.

מתחילים להתאמן

עבור רבים, תקופת החורף זה הזמן הטוב שלהם להתאמן. התקופה הזו אשר דורשת חימום של הגוף, מדרבן מאוד להתחיל להתאמן ולהתחמם על הדרך. האימון החורפי יש לו יתרונות רבים ורבים אכן הולכים על זה הרבה יותר מאשר בחודשי הקיץ בדיוק בגלל הסיבה אותה ציינו לעיל.

אך לפני שמתחילים להתאמן חשוב לשים לב לכמה נתונים חשובים.

  • מתאימים את סוג האימון – יש הרבה מאוד סוגים של אימונים כאשר לכל אחד מתאים משהו אחר. כל סוג של אימון למעשה מציע תוצאות אחרות והתמקדות במערכות גוף אחרות יחד עם שילוב של תזונה נכונה לספורטאים. באופן כללי אפשר לומר כי את סוג האימון יש להתאים בהתאם למטרות הרצויות, הציפיות של המתאמן כמו גם מצבו הגופני והיכולות שלו מבחינה ספורטיבית. את ההתאמה יש לבצע בעזרת אשי מקצוע אשר מכיר את הסוגייה ויודע היטב להתאים לכל אחד את האימון הכי נכון עבורו.
  • בוחרים את ההרכב שם יתאמנו – ישנה אפשרות להתאמן בקבוצה ויש אפשרות להתאמן באופן פרטני. האימון הקבוצתי הוא אימון שהוא אולי יותר חוויתי עם הרבה אווירה ואקשן. מצד שני האימון הפרטני הוא אימון מאוד ממוקד ומאוד ספציפי למתאמן ועל כן הוא גם יוביל לתוצאות הרבה יותר טובות.
  • נעזרים באיש מקצוע – חשוב לדעת כי לפני שמתחילים לרוץ, להתעמל, להתאמן – חובה להתייעץ עם איש מקצוע על מנת להתאים את סוג האימון הכי נכון והכי מתאים.

נוכל לסכם ולומר כי בחורף אפשר להגיע רחוק. אך זאת רק אם אכן נשמור על עקביות.

עוד מידע תוכלו למצוא באתר של אלעד שביט

כתוב/כתבי תגובה