איך להתאמן ביוגה לבד

איך להתאמן ביוגה לבד

תרגול יוגה על בסיס יום יומי מביא עמו קשת רחבה ומגוונת של יתרונות, הן עבור הגוף והן עבור הנפש.

יוגה יכולה לעזור לכם לשמור על הבריאות, להיות פרודוקטייביים יותר ולפתח רגשות חיוביים של רוגע ושמחה.

אך למרות שכיום אנשים רבים מודעים היטב למגוון היתרונות של תרגול יוגה, יש אנשים שפשוט אין להם זמן כדי לנסוע לחוג יוגה, או שאין להם רכב כדי להגיע למקום שבו אפשר לתרגל יוגה.

אם גם לכם אין את היכולת לתרגל יוגה במסגרת קבוצה, מסיבות כאלה או אחרות, אנחנו רוצים לומר לכם שהמצב לא אבוד ושאתם יכולים ללמוד איך להתאמן ביוגה לבד.

במסגרת מאמר זה, אנחנו נציג בפניכם מספר טיפים שילמדו אתכם איך להתאמן ביוגה בכוחות עצמכם.

תבחרו זמן מתאים לתרגול

בדרך כלל הבוקר הוא הזמן המתאים ביותר לתרגול יוגה, מפני שזו דרך מצוינת ובריאה לפתוח את היום ולקבוע את הטון להמשך היום שלכם.

יחד עם זאת, לא כל האנשים יכולים לפתוח את היום בתרגול יוגה, לכן חשוב שתתאימו את שעת התרגול לצרכים האישיים שלכם.

יש אנשים שמעדיפים דווקא לסגור את היום עם תרגול יוגה, ויש כאלה שעושים הפסקה בעבודה ומתרגלים יוגה.

כל אימון יהיה מוצלח בעזרת אביזרי יוגה מתאימים ונוחים.

תתרגלו על בטן ריקה

מפני שאנשים שמתרגלים יוגה לבד עושים זאת בצורה פחות מאורגנת, חשוב לזכור לתרגל על בטן ריקה, אחרת אתם עלולים להרגיש כבדות בזמן התרגול או בחילה לאחריו.

תעשו חימום

נכון שאתם לא מתרגלים יוגה בקבוצה ועם מורה מקצועי, אבל זה לא אומר שאתם צריכים לפגוע בעצמכם.

לכן לפני שאתם מתרגלים, חשוב שתקפידו על חימום ממושך, על מנת שתצמצמו את הסיכויים שייתפסו לכם השרירים או שתסבלו מכאבים לאחר התרגול.

המאמר מוגש באדיבות fitbander

כתוב/כתבי תגובה