מאביזרים ועד הרגלים: כך תשפרו את איכות השינה

מאביזרים ועד הרגלים: כך תשפרו את איכות השינה

מרגישים לעיתים במהלך היום מתח, בלבול, חרדה ועייפות גוברת ואין לכם ממש מושג למה? ובכן, יש סיכוי לא רע כי זה קשור באיכות השינה שלכם. כן, שינה לא טובה גורמת למתח נפשי גדול, עשויה לזרז התפרצות של הפרעות נפשיות שונות וגורמת לכאבי ראש ולתחושת עצבנות כללית. למרבה המזל מדובר בעניין שבהחלט אפשר לשפר בין באמצעות אביזרים שונים או שינוי של הרגלים שישפרו את איכות השינה מדי לילה. הנה רשימה קצרה שאולי תיתן לכם השראה ותעזור לכם לישון טוב יותר עם הזמן.

טופר למזרן

הרבה פעמים אנשים בוחרים במזרן איכותי עם יתרונות אורטופדיים ופעמים רבות המזרנים הללו הם קשיחים מאד. באופן אירוני דווקא הקשיחות הזאת אינה מתאימה לכל אחד ולפעמים זה מה שעושה את השינה פחות טובה. שווה לנסות שכבת טופר איכותית למזרן שתעניק מגע הרבה יותר רך ונעים מחד, ומאידך תאפשר לנות מהיתרונות האורטופדיים של המזרן שלכם.

אכילה מאוחרת

באופן כללי לא מומלץ בכלל לאכול ארוחות כבדות אחרי השעה 22:00, אבל אנחנו ממליצים להימנע מארוחות כאלה עד שעתיים לפני שאתם הולכים לישון ולא משנה באיזה שעה זה יוצא. במקום, אפשר בהחלט לשתות תה חם או חלב חם לפני השינה, מה שאולי דווקא יעזור להירדם טוב יותר. זכרו עם זאת כי משקאות דווקא יכולים לעודד אתכם לקום לשירותים וזה דווקא משהו שיכול לפגוע באיכות השינה שלכם.

מסכים

גם המסכים והאור הכחול הנפלט מהם הם דבר מה שהורס את השינה שלנו. למרבה הצער אנחנו די מכורים למכים שלנו ועל כן אנו מציעים לסגל הרגל של הימנעות ממסכים כשעתיים לפני השינה.

וילון אטום

פעמים רבות השינה מתקלקלת כי אור נכנס אל תוך הבית. על כן, כדאי מאד לרכוש וילונות איכותיים ובעיקר כאלה האטומים לאור שיאפשרו לכם לנצל את שעות הבוקר המוקדמות לשינה איכותית ולא להתעורר מקרני השמש החזקות.

זכרו – יש לא מעט דרכים לשפר את השינה ואנו ממליצים לנסות אותן, כך תוכלו להנות מאיכות חיים גבוהה הרבה יותר.

כתוב/כתבי תגובה