בריכה אולימפית – לא רק לשחיינים מקצועיים מגיע

בריכה אולימפית – לא רק לשחיינים מקצועיים מגיע

בריכה אולימפית, מיועדת לשחיינים מקצוענים שמתאמנים לרגע המיוחד בו הם יתחרו על שלל תארים בבריכה כזו, אך זה עדיין לא אומר שהיא שמורה רק להם כי באולימפית של רמת אביב, כולם יודעים שהיא שייכת – לא רק למקצוענים.

בריכה אולימפית – לא רק לשחיינים מקצועיים מגיע |

שחיינים מקצועניים, וודאי מכירים את ההרשה של שחייה בבריכה  אולימפית. בשונה מבריכה רגילה, שבה אי אפשר להתאמן ולהגיע לרמות מקצועיות של שחייה לצורך חרות, בזו האולימפית, לא רק שתוכלו להתאמן בבריכה אולימפית אלא במידת הצורך, גם לבצע ממש בבריכה זו את התחרות.

פעילות אירובית – מדוע היא חשובה? |

כמו שרירים אחרים, הלב נהנה גם כן מאימון טוב. התעמלות אירובית היא כל סוג של אימון הגורם ללב שלנו לשאוב יותר דם, דבר שגורם לנו לנשימה קשה יותר. כשאתה נותן ללב ולריאות שלך אימון מסוג זה באופן קבוע, הם מתחזקים כדי לקבל חמצן (בצורה של תאי דם נושאי חמצן) לכל חלקי גופך.

אם אתם משחקים ספורט קבוצתי, סביר להניח שאתם מבצעים לפחות 60 דקות או יותר, של פעילות מתונה עד נמרצת בימי תרגול. אימון אירובי מצוין, בכדי שתקבלו ממנו מקסימום הוצאת אנרגיה בריאה תוכלו לקבל בכדורסל, כדורגל, לקרוס, הוקי וחתירה.

אם אתם לא משחקים ספורט קבוצתי, אל תדאג – יש המון דרכים כדי לבצע פעילות אירובית. אלה כוללים רכיבה על אופניים, ריצה, שחייה, ריקודים, החלקה על קרח, טניס, סקי קרוס קאנטרי, טיולים רגליים, והליכה מהירה.

יתרונות באימון כוח |

הלב אינו השריר היחיד שמפיק תועלת מפעילות גופנית סדירה. גם שאר השרירים בגופכם נהנים מאימונים המועברים בכל מרכז הספורט וחדר כושר. כשאתם משתמשים בשרירים שלכם, הם מתחזקים כולם.

שרירים חזקים הם חיוניים, מכיוון שהם תומכים במפרקים ומסייעים במניעת פציעות. השרירים משתמשים גם באנרגיה רבה יותר מכפי שעושה השומן, כך שבניית השרירים תעזור לכם לשרוף יותר קלוריות ולשמור על משקל בריא.

אתם לא צריכים להרים משקולות כדי לחזק את השרירים והעצמות שלכם. אימונים מסוגים שונים מחזקים קבוצות שרירים שונות וכדאי שתתאימו אימונים במיוחד לצרכים שלכם.

כתוב/כתבי תגובה