אבקות חלבון – האם יש לכך סיכונים?

אבקות חלבון – האם יש לכך סיכונים?

אבקת חלבון זהו אחד מתוספי התזונה הפופולאריים ביותר. אך בעוד שרוב רובם של תוספי התזונה מיועדים לכולם, הרי שיש את תוספי התזונה שאלו מיועדים למגזר מסוים. אבקת החלבון הוא אחד מתוספי התזונה אשר מיועדים בעיקר לפלח הספציפי של הספורטאים והמתאמנים. אלו שלא רוצים לאבד ממסת השריר במהלך האימונים או ביצוע הספורט, משקיעים באבקת חלבון איכותי וצורכים אותו לפני האימון, במהלכו או אחריו.

האם זה לא מסוכן?

יש כאלה החוששים מצריכה מוגברת של חלבון. האם יש בכך צדק?

אז כאן חשוב לדעת כי כל מאכל בריא וכל תוסף תזונה בריא ככל שיהיה, אי אפשר לצרוך בכמות גדולה מידי או בהפרזה רבה.

יש מינון נורמלי שעליו יש להקפיד.

זה נכון גם בשתייה של מים וזה גם נכון באכילת חסה וירקות.

זה נכון בצריכה של וויטמינים וזה נכון גם בנושא של צריכת חלבון.

הכול חייב להיות מידתי ומדויק.

ברגע שנוטלים את אבקת החלבון במינון המתאים, זה גם לא יהיה מסוכן.

מתייעצים עם הרופא

בכל מקרה ההמלצה שלנו תמיד היא לא לעשות לבד. כלומר לא להחליט החלטות רפואיות בלי להיוועץ באנשי מקצוע מתחום הרפואה. הטוב ביותר הוא לפנות אל הרופא המטפל ולשאול לחוות דעתו בהתחשב בהיכרות שיש לו עם המטופל. הוא יוכל לקבוע מה, כמה והאם בכלל לצרוך את אבקת החלבון.

מתאמנים ונהנים

אין ספק כי מתאמנים שהחלו לצרוך את אבקת החלבון נהנים משינוי מהותי הן מבחינת הרגשה ותחושה אישית של המתאמן במהלך האימון כאשר הוא נהנה מחיוניות ומתחושה של אנרגיה טובה.

מעבר לכך הוא נהנה מהתועלת של האימון המשפיע על מסת השריר, כאשר למעשה האימון מוביל לתוצאות הרצויות.

אולי יעניין אותך גם גיינרים באתר פיטנס דיפו

כתוב/כתבי תגובה