גמילה ממריחואנה – יש חיה כזו בכלל?

גמילה ממריחואנה

תאמינו או לא, אכן כן, יש חיה כזו שנקראת "גמילה ממריחואנה". אמנם חלק גדול מהאנשים בטוחים שאי אפשר להתמכר למריחואנה, אבל זאת לא ממש המציאות. בעוד שההתמכרות לסמים קשים היא לרוב התמכרות פיזית, ההתמכרות למריחואנה היא פסיכולוגית, מנטלית, תודעתית ורגשית. בואו נדבר על זה.

רובנו שומעים את המילה "מריחואנה" ומיד מבטלים את זה בשישים, מאחר שאנחנו בטוחים שמדובר בסם קל לכל דבר. קודם כל, חשוב לזכור שהמריחואנה, עבור אנשים מסוימים, עשוי להוות מה שנקרא GATEWAY DRUG לסמים אחרים. ובעברית צחורה "סם מעבר". ברגע שאדם מעשן מריחואנה, הוא עשוי לפתוח את "דלת הסקרנות" לסמים אחרים.

האם גם אני מכור למריחואנה?

אם אתם צורכים מריחואנה באופן יום יומי, סוחבים אתכם בכיס תמיד כלי עישון, ואתם לא זוכרים מתי בפעם האחרונה הייתם "סחים", ייתכן שגם אתם מכורים לעישון מריחואנה. החדשות הטובות הן שניתן לעבור גמילה ממריחואנה גם ללא הרבה קושי.

אמנם לחלק מהאנשים זה עשוי להיות יותר קשה מאשר לאנשים אחרים, אבל זה בכל זאת יותר קל מאשר גמילה מסמים קשים. אם אתם מעוניינים לבדוק אם אתם מכורים למריחואנה, זה מאוד פשוט. פשוט תנסו להוציא אותו מהחיים שלכם. אם אתם מתקשים להישאר בבית בלי שבמגירה שלכם יהיה מריחואנה, יש סיכוי שגם אתם מכורים לעישון מריחואנה. בקלות הוצאתם את המריחואנה מהבית? אם כך, המצב שלכם אולי לא יצרי גמילה ממריחואנה.

האם אפשר להיגמל ממריחואנה? כמה זמן זה לוקח?

אכן כן, אפשרי ומומלץ להיגמל מהעישון הכבד של מריחואנה. חלק מהאנשים מסוגלים לעשן פעם בחודש, או פעם באירוע חגיגי, אבל חלק מהאנשים הופכים את העישון לחלק בלתי נפרד מהיום יום שלהם. ככל שתהיו מעשנים כבדים יותר של מריחואנה, זה לא בהכרח אומר שיהיה לכם יותר קשה להיגמל. אין חוקים ב"משחק" הזה, כל אחד ואחת מצריכים זמן גמילה אחר, דרכי גמילה אחרות ותמיכה שונה.

כדאי לקרוא: גמילה מסמים ואלכוהול, מה כדאי לדעת

ואם כבר דיברנו על תמיכה, במהלך גמילה ממריחואנה חשוב שתהיה לכם תמיכה מהסובבים אתכם. אם החברים שלכם מעשנים, יהיה כדאי לבקש מהם להימנע מלעשן לידכם בתקופה הראשונית. לאחר תקופה מסוימת, כנראה שתהיו מספיק חזקים בכדי להימצא בסביבת מעשנים ולא לעשן בעצמכם. צריכים סיוע בגמילה ממריחואנה? סמכו עלינו, אל תתביישו לבקש. לעיתים אנשים מתביישים לבקש סיוע, מתוך המחשבה שמריחואנה הוא סם קל. אל תיפלו לחששות האלו, גם סמים קלים מצריכים סיוע בגמילה מהם. זה לא הופך אתכם לפחות חזקים.

וטרינר כללי פיננסים ומשפט קוסמטיקה ובריאות
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כל מה שצריך לדעת על אבקת חלבון לילדים
אבקת חלבון לילדים: האם זה באמת הכרחי? מדי פעם קופץ מהדורות והדיונים על תוספי תזונה שחשובים לפעוטות...
קרא עוד »
אוק 16, 2024
מלטונין לילדים סופר פארם: מה כדאי לדעת?
האם מלטונין לילדים הוא הפיתרון המושלם לשינה טובה? בתקופה שבה שינה טובה הפכה למצרך נדיר, מרבית ההורים...
קרא עוד »
אוק 13, 2024
גלה איך לבצע בדיקת רישיון נהיגה לפי ת.ז
בדיקת רישיון נהיגה לפי ת.ז: איך עושים את זה בקלות? אם אי פעם חשבתם לבדוק אם רישיון הנהיגה שלכם בתוקף,...
קרא עוד »
אוק 14, 2024