איך לעבור את המעבר לבית אבות בשלום

מעבר לבית אבות

כל ילד רוצה להבטיח כי ההורה שלו יזדקן בכבוד וכי יהיו לו חיים טובים וזהו משהו שאין עליו עוררין. העניין הוא שפעמים רבות אנחנו לא יכולים להיות עם ההורים שלנו 24/7 וזאת בגלל שיש לנו ילדים משלנו ובגלל שאנו צריכים לעבוד ולפרנס את המשפחה שלנו וגם את ההורים שלנו. על רקע זה אנחנו צריכים למצוא פתרון להורים שלנו אשר יאפשר לנו לדאוג כי הם יקבלו את התנאים הטובים ביותר שיש ויוכלו לחיות ברווחה גם בגיל מבוגר. ברור גם כי פעמים רבות אי אפשר לטפל בהורים שלנו בבית שלהם אלא יש צורך להעביר אותם אל בית אבות. עלינו לדבר עם ההורים שלנו על המעבר וכך נקל עליהם לבצע את המעבר ונבטיח כי הם יוכלו לעבור בלב שלם וכך גם נבטיח כי יהיו להם כמה שפחות חששות ודאגות.

האם לשתף את ההורה בהחלטה לעבור לבית האבות?

עליכם להבין שבכדי להקל על המעבר של ההורה ובכדי להבטיח כי הוא יהיה מרוצה מן המעבר עליכם לשתף את ההורה בהחלטה על המעבר. ברגע שתתנו לו את ההרגשה כי הוא שותף מלא להחלטה, ברגע תשסבירו לו מדוע בבית האבות יהיה לו יותר טוב, ברגע שתשתפו אותו בקשיים שלכם אתם תוכלו להיות בטוחים כי המעבר יתבצע בצורה הרבה יותר חלקה וטובה. על כן המפתח כאן הוא לדבר ולא להנחית החלטות על ההורים שלכם. ככל שתדברו יותר ותשתפו יותר את ההורים שלכם כך תוכלו להבטיח כי המעבר יהיה חלק יותר וטוב יותר וזהו משהו שעליכם לחשוב עליו לעומק אם אתם רוצים להבטיח מעבר ללא ריבים וכעסים.

מדוע בית אבות עדיף על פני מטפלת פרטית?

במבט ראשון אנשים חושבים כי מטפלת פרטית עדיפה על בית אבות, אך זוהי טעות. טיפול בקשיש הוא אחד הדברים הקשים ביותר שיש ועל כן מטפלת פרטית אשר נמצאת עם ההורה 24 שעות לא תצליח לבצע את עבודתה בצורה טובה. לעומת זאת בבית אבות כמו https://www.neve-shalev.co.il/ יש צוות גדול ועל כן העומס מתחלק בין מספר אנשים וזה אומר כי הטיפול הוא הרבה יותר חם וטוב.

וטרינר כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ככה תתמודדו עם משברים בזוגיות
לא מעט זוגות חולמים על זוגית מוצלחת. אולם, כמעט כל זוג מתמודד בזוגיות שלו עם משברים שונים. ישנם זוגות...
קרא עוד »
אפר 26, 2019
ניוון רשתית העין
ניוון רשתית העין מתייחס לקבוצה של הפרעות המשפיעות על הרשתית, הרקמה הרגישה לאור בחלק האחורי של העין....
קרא עוד »
יונ 13, 2023
אוג 02, 2023