4 אימונים אפקטיביים שניתן לעשות עם ספסל כושר בבית

4 אימונים אפקטיביים שניתן לעשות עם ספסל כושר בבית

כשאנחנו חושבים על אימוני כושר באמצעות ציוד ספורט, פעילויות גופניות וכדומה, אזי שאנחנו נוטים לחשוב על שני דברים. ראשית, פעילויות שמתבצעות באמצעות מכשירי כושר כבדים, משמעותיים, כאלה שיש לרכוש בחנויות שונות, כאלה שאנחנו יכולים למצוא בחדרי כושר. שנית, אנחנו נוטים לחשוב על פעילות שמתבצעת בחוץ, בין אם מדובר במתקני כושר ובין אם מדובר בצורות אחרות.

אך האמת היא, שלעיתים אפשר למצוא פריטים שונים בבית שיעזרו לנו לבצע פעילות גופנית, פעילות כושר מסוג כזה או אחר. כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה פשוט להיות יצירתיים, למצוא פריט מסוים ולראות כיצד הוא יכול לשרת אותנו. כך למשל, אנחנו יכולים לקחת ספסל כושר פשוט ולעשות איתו תרגילים בבית. לא מדובר במשהו מורכב מדי, אך בהחלט מדובר על תרגילים שונים שיכולים לעזור לפתח גמישות, לפתח את התנועה של הגוף וכן לחזק שרירים שונים. עם קצת דמיון וקצת יצירתיות, אנחנו יכולים להמציא לא מעט תרגילים משלנו וכן אנחנו יכולים לשאוב השראה ממקורות שונים לשם כך.

לפני שנציג בפניכם כמה תרגילים שאפשר לעשות עם ספסל כושר, חשוב לומר יש לא מעט מקורות השראה שאנחנו יכולים לשאוב מהם רעיונות. בין אם זה סרטונים ביוטיוב, רשתות חברתיות, מאמרים וכמובן מצד מדריכי כושר ואנשים אחרים שמתמחים בתחום.

מה אפשר לעשות עם ספסל כושר בבית

ראשית, אנחנו יכולים לטפס ולרדת ממנו. בין אם אנחנו עושים את זה בכל פעם עם רגל אחת ובין אם אנחנו עושים את זה באמצעות ניתור על שתי הרגליים.

שנית, אנחנו יכולים לשבת על הרצפה, לשים את הרגליים על הספסל ולעשות תרגילי בטן, תרגילים לחיזוק השרירים. בצורה כזו אנחנו יכולים להרים את הבטן בצורה נוחה.

שלישית, אנחנו יכולים להניח את הידיים על הספסל, ולבצע כמין שכיבה, כשהאצבעות נוגעות ברצפה, ואז פשוט לעלות ולרדת. כמו שכיבות סמיכה.

ארבע, אנחנו יכולים לעשות שכיבות סמיכה הפוכות, כאשר הידיים אוחזות בספסל, כפות הרגליים על הרצפה, ואז אנחנו מעלים ומורידים את הישבן ואת הגב שלנו.

 

כתוב/כתבי תגובה