פרוצדורת עיקור וסירוס חתולי רחוב

S.O.S - וטרינר לשעת חירום באזור הדרום

לכאורה כאשר אנחנו מדברים על פרוצדורה של עיקור וסירוס אשר וטרינר מבצע אנחנו מדברים על הליך שהוא כואב ועל כן פוגע בחתול. אך אם מכירים את הנתונים ומבינים אותם רואים כי מדובר בהליך הומני אשר הינו הכרחי במדינה מערבית. עליכם להבין כי החיים של חתולי רחוב הם ממש לא פשוטים וכי פעמים רבות הם יכולים למות מרעב, לסבול מאוד בקור ולחיות את חייהם בצורה מאוד לא טובה. מכיוון שלא יעלה על הדעת שנהרוג את החתולים הללו, הדרך הכי טובה לטפל בהתרבות שלהם ולהבטיח כי הצאצאים שלהם לא יסבלו היא פשוט לעקר את החתולים הללו. על כן הצעד של עיקור וסירוס הוא צעד מתבקש והומני מאין כמותו וכל אוהב חיות צריך לעודד אותו ולתמוך בו אם הוא רוצה להקטין את מידת הסבל של חתולי הרחוב המסכנים.

האם לא הגיע הזמן שהמדינה תממן את הפרצדורות הללו?

אין ספק כי עיקור וסירוס של חתולי רחוב הוא צעד בעל חשיבות עליונה לכל חברה אשר אכפת לה מחיות ואשר מבינה כי צריך לדאוג לא רק לבני אדם אלא גם לחיות המקיפות אותנו גם אם הן חיות ברחוב וגם אם הן נהנות מעתיד פחות טוב מאשר חתולי בית. על כן אנחנו חייבים לשאול מדוע המדינה לא מרימה את הכפפה ומתחילה לשלם לוטרינרים על העיקור הזה, לא משנה אם זה עיקור כלבה או חתולה. זה צריך להיות התפקיד של המדינה לצמצם את הסבל של חתולי הרחוב ולא יכול להיות כי היא בורחת מן האחריות הזאת. ברגע שהמדינה תתחיל לשלם על כך אנחנו נראה כי יש הרבה פחות חתולים ברחוב ואנחנו נראה כי הסבל הוא הרבה פחות גדול.

האם כדאי לי לעקר גם את החתול הביתי שלי?

עלינו לשאול האם כדאי לעקר גם את החתול הביתי שלנו? אם כן ההמלצה שלנו היא לפנות אל וטרינר בשביל עיקור וסירוס גם אם יש לכם חתול ביתי וזאת מכיוון שפעמים רבות הצאצאים של חתול ביתי מסיימים גם הם ברחוב והם סובלים לא פחות מחתולים אשר לא נולדו בבית אלא ברחוב.

וטרינר כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
צרבת כרונית קשה
צרבת היא מצב שכיח המשפיע על מיליוני אנשים מדי שנה. זוהי תחושת צריבה בחזה, בבטן העליונה ובגרון המתרחשת...
קרא עוד »
נוב 23, 2022
נעלי ריצה מומלצות בשנת 2021
אם התחלתם לרוץ אתמול או אם אתם רצים כבר שנים, אין זה משנה את העובדה שנעלי הריצה שלכם צריכות להיות...
קרא עוד »
נוב 16, 2021
derma roller
כולנו מתפללים למראה עור חלק יותר ולשיער שופע. אף אחד מאיתנו לא רוצה להיות עם עור מקומט ועם קרחת. בדיוק...
קרא עוד »
יונ 22, 2022