מה זה שיאצו ומה היתרונות של הטיפול?

שיאצו

שיאצו היא שיטת טיפול ייחודית המגיעה מהרפואה הסינית ופועלת על בסיס מגע ולחיצות על הגוף לאורך מסלולי המרידיאנים. מסלולים אלה למעשה מקשרים בין אברי הגוף לבין הנפש. הטיפול מביא לחיבור, הכרה והקשבה מאוד עמוקים של המטופל לעצמו ובכך הוא למעשה מעורר את כוחות הריפוי הטבעיים הנמצאים בו, בתוכו. ייחודיות טיפול השיאצו בא לידי ביטוי בחיבור הישיר והבלתי אמצעי אל הרבדים הפיזיים והנפשיים של המטופל. העבודה נעשית דרך הגוף הפיזי.

לאילו מצבים טיפול השיאצו מתאים?

המטפל המוביל ברפואה סינית אורי אלטר מספר כי לגוף שלנו יש קשר לתת מודע. למעשה, הגוף הפיזי הוא סך הרישומים שהאדם פעל וחווה במהלך החיים שלו. ממש כמו שהתת מודע מכיל את העולם הרגשי, תפיסות החיים, תהליכי הבניה וההתחדשות, כך גם הגוף שלנו מכיל את כל הדברים הללו וניתן להשפיע עליהם בעבודה מדויקת ומאוד נכונה דרך הגוף שלנו, הכל בצורה של זיהוי, הפעלה ולחיצה נקודות באזורים מסוימים וסציפיים בגוף שלנו. באמצעות שיאצו ניתן לטפל במגוון רחב של מצבים רפואיים ובעיות רפואיות כמו למשל עייפות וחוסר אנרגיה, כאבי שרירים, שרירים תפוסים, כאבי גב, כאבי ראש, כתף קפואה ועוד.

מה צריך כדי להיות מטפל שיאצו?

כדי להתחבר ולהשפיע דרך הגוף על הרובדים העמוקים, ההכשרה של המטפל מחייבת מעבר לידע התיאורטי גם רצון להעמיק, יכולת התבוננות ניטרלית ונקיה שנבנים למעשה דרך עבודה רציפה, הכרה ותהליכי התפתחת אישיים. שיאצו רפואי הוא למידה אינסופית שמאפשרת למטפל לגרום למטופל להתחבר לגוף שלו מחדש ולהניע בו את זרימת הדם והחמצן מה שעוזר לשחרר אנרגיות שליליות, לשפר את הנשימה ואף לחזק את המערכת החיסונית.

וטרינר כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עגילי ניקוב – איך מנקבים ללא אקדח?
כל מי שמעוניינת ליהנות מעגילים יפים שתורמים למראה הכללי ולכל סוג של בגד, נאלצת קודם כל, לעבור תהליך...
קרא עוד »
פבר 26, 2020
שרוולון לזרועות לאחר ניתוחים : שאיבת שומן ומתיחת זרועות
ניתוחים פלסטיים נחשבים כיום להליכים פשוטים ומהירים. רבים מאתנו ממהרים לקפוץ על ההזדמנות לשפר את...
קרא עוד »
מאי 19, 2021
סובלים מאלרגיה לאבק? ניקוי שטיחים יכול לפתור את הבעיה
אלרגיה היא תופעה לא נעימה אשר עלולה לגרום לסבל רב ולהשפיע באופן משמעותי על חיי היום יום שלנו. קרדית...
קרא עוד »
פבר 09, 2021