האם טיפולים אלטרנטיביים מסייעים בטיפול באוטיזם?

טיפולים אלטרנטיביים לטיפול באוטיזם

אוכלוסיית האוטיסטים מורכבת מאנשים אשר סובלים מקשיי תפקוד יומיומיים, בגילים שונים, וכדי לסייע להם להתגבר על קשיי התפקוד – יש צורך מתמיד בטיפולים קבועים ובתדירות משתנה לפי המיקום על הספקטרום האוטיסטי. כדי שהטיפולים ישפרו את המצב – יש צורך בסביבה תומכת ובמאמצים של המטפלים, קראו עוד באתר https://tali-angor.com. ההפרעות מהן סובלים אוטיסטים רבות מאוד ולרפואה הקונוונצינלית אאין מענה בצורה של תרופות או טיפולים סטנדרטיים. לכן מנסים לטפל באוטיסטים גם בשיטות אלטרנטיבית ובהתאמה אישית לבעיותיו וצרכיו של המטופל. אוטיזם נחשב לבעיה התפתחותית ולכן צריך לבדוק עד כמה שניתן מה הגורם הספציפי שהוביל את המטופל למצבו, ייתכן שזו טראומה או תזונה לא נכונה לאורך זמן.

מחסור במתכות חיוניות או מינרלים עלול להוביל לחרדה, אשר משפיעה מאוד על ההתנהגות של האוטיסטים ומובילה לחרדה ממגע עם בני אדם ובעלי חיים. ניתן לתקן זאת חלקית באמצעות שינויים בהרגלי התזונה. כך למשל ישנם תוספים שעוזרים לייצר יותר סרוטונין, שעוזר להתגבר על פחדים, וגם מתכות נחוצות כמו מגנזיום. צמחי מרפא הינם בעלי תפקיד חשוב בהפחתת חרדה ולחצים כרוניים. ברשימה זו ניתן למנות פסיפלורה ולריאן וכשות בין היתר.  צמחי המרפא מפחיתים יצירת הורמוני חחץ כמו קורטיזול. כדי לאתר מחזור בסרוטונין או במרכיבים אחרים, יש לבצע בדיקות רפואיות מקיפות.

> מפתחת שיטת C.A.T טלי אנגור בפייסבוק

אוטיזם מוביל לא אחת להפרעות אכילה ולמרדף אחרי פחמימות כדי להירגע במצבי לחץ וחרדה. כמו כן ישנן הפרעות אכילה רבות, אשר באות לידי ביטוי למשל ברצון לאכול מזונות בלתי אכילים כמו אבנים ובפחדים מהתנסויות במאכלים חדשים, אשר אנשים רגילים אינם חוששים מהם כלל. ליקוי זה מיוחס למחסור במתכת הנקראת אבץ. תוספי תזונה יכולים להעלות בחזרה את ריכוז האבץ בדם, אולם לפני שנוטלים אותם יש להתייעץ עם רופא ולערוך בדיקת דם. כמו כן נטילת אבץ צריכה להיות באיזון הרצוי עם הנחושת בדם. תהליך זה של הגדלת ריכוז האבץ בדם מיועד להוביל לשינוי בהרגלי התזונה ולאימוץ הרגלים בריאים וזוהי השפעה נוספת של הרפואה אלטרנטיבית על הטיפול באוטיסטים.

קראו בהרחבה כאן https://tali-angor.com/treatment

וטרינר כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך מבצעים בדיקת עיוורון צבעים?
אתם צריכים להבין כי אין דבר כזה אדם מושלם. לכל אדם יש חסרונות, בעיות, קשיים או ליקויים. חלק מהפגמים של...
קרא עוד »
פבר 10, 2019
הדרך הטובה ביותר להכנס לכושר
בשנים האחרונות ניתן לראות שאנשים רבים אימצו לעצמם אורך חיים בריא יותר. ישנה מודעות הולכת וגדלה בכל מה...
קרא עוד »
יונ 07, 2019
הבהרת פיגמנטציה – מידע מקיף
פיגמנטציה היא מצב המשפיע על צבע העור שלך. זה יכול להיגרם מחשיפה לשמש, גנטיקה או גורמים אחרים. למרבה...
קרא עוד »
מרץ 19, 2023