ציפוי שיניים Emax – בחירה מובילה

ציפוי שיניים Emax

תרצו להחזיר את החיוך שהיה לכם כשהייתם צעירים? רוצים להרגיש הרבה יותר בנוח עם המראה החיצוני שלכם? תוכלו להשיג את התוצאה הרצויה ובגדול וזאת באמצעות ציפוי שיניים Emax. ציפוי שיניים כזה כמו ציפויים אחרים של יצרנים מובילים כדוגמת לומינרס ולומינייט יהיה בגדר בחירה מצוינת עבור כל אחד מכם שירצה לשקם את מראה השיניים שלו.

מתאים גם לטיפולים נקודתיים

דעו לכם כי ציפוי שיניים Emax יהיה מתאים בצורה מעולה גם למצבים בהם לא תרצו לצפות מספר רב של שיניים. כך למשל, ישנם לא מעט מקרים בהם ניתן לצפות מספר של 4 שיניים קדמיות בלבד וזאת על מנת להשיג את התוצאה האסתטית הרצויה. כך בעצם העלויות לא גבוהות מידי והציפוי מציע לכם מענה מיטבי וזאת ללא צורך לשלם יותר מידי.

מה העלות של ציפוי שיניים Emax?

מחיר של ציפוי שיניים Emax יכול לנוע בין 1500 ועד 2000 שקלים ברוב המקרים. זאת לצד ציפוי לומינרס שמוצע במחירים של 2000-3000 ולומינייט שמוצע גם במחיר של 1000 שקלים בלבד. האפשרויות הן רבות והדבר הטובה ביותר מבחינתכם לבחור תהיה על ידי כך שתבחנו מספר סוגי ציפויים בתמונות לפני ואחרי ותתרשמו מהשוני בין כל סוג ציפוי ויצרן.

לשים לב אילו שיניים מצפים

דעו לכם כי במקרים רבים לא יהיה צריך לבצע ציפוי כולל של השיניים ועל מנת לקבוע אילו שיניים יהיה רצוי לצפות מומלץ מבחינתכם להיוועץ עם רופא מטעם beyond smile אשר ביצע כבר פרוצדורות רבות מהסוג הזה. כך תוכלו לדעת כי אתם מסוגלים להשיג את התוצאה הרצויה והמוצלחת ביותר בכל הנוגע לציפוי של השיניים שלכם. דבר שבוודאי כל אחד מכם יהיה מעוניין בו בסופו של דבר.

וטרינר כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תאונות עבודה – עשה ואל תעשה
תאונות עבודה מהוות דאגה מרכזית במקום העבודה. תאונות עבודה יכולות להיגרם מטעויות אנוש או מכשל...
קרא עוד »
אוק 07, 2022
איך ניתן לזהות קוצר נשימה?
כשאנחנו חיים, אנחנו נושמים ונושפים, מוציאים אוויר, מכניסים חמצן לגוף, ובכלל לא שמים לב שאנו עושים את...
קרא עוד »
מאי 26, 2022
איך מאבחנים אלרגיה לאבק?
אנו חיים בין אנשים שאין להם אלרגיות לבין אנשים שחיים עם אלרגיה במשך של חלק ניכר מחייהם. איך נולדת לה...
קרא עוד »
מרץ 04, 2019